दगा देवइया के नइ मिलय चिन्हारी

 #दगा_देवइया_के_नइ_मिलय_चिन्हारी


इहाँ मया करइया कतको हें 

दगा देवइया के नइ मिलय चिन्हारी 


जीव म जीव डार देथें 

हिरदे ल धड़का देथें 

इहां खेल खेलइया कतको हें 

दगा देवइया के नइ मिलय चिन्हारी...

इहां मया करइया कतको हें.....(लड़का) 


आँखी म आँखी मिला लेथें 

झूठ ल सच बता देथें 

इहां भरोसा म बंधइया कतको हें 

दगा देवइया के नइ मिलय चिन्हारी...(लड़की)


मयारू बर खुद ल भुला देथन 

वोकर आगू पाछू दिन रात पहा देथन

इहां मीठ मीठ गोठियइया कतको हें 

मीठलबरी के नइ मिलय चिन्हारी 

इहां मया करइया कतको हें....(लड़का)


अंतस म कोनो ल बसा लेथन 

सुख चैन अपन गवाँ देथन 

इहां दवा देवइया कतको हें 

दरद देवइया के नइ मिलय चिन्हारी

इहां मया करइया कतको हें...(लड़की)


ककरो आशा म रहिके,अंधमंधा जाबे |

कलपत रइही जीवरा,फेर संसो म तैं सूखा जाबे |

इहां संग देवइइया कतको हें...

संग छोड़इया के नइ मिलय चिन्हारी...(लड़का)


तन मन कोनो ल सँउप के,दुनिया अपन बना लेबे |

लेके वादा संग जीये के,मन के मयारू बना लेबे |

इहां वादा करइया कतको हें... 

वादा टोरइया के नइ मिलय चिन्हारी... 

इहां मया करइया कतको हें...(लड़की) 


#असकरन_दास_जोगी

Comments

Popular posts from this blog

दिव्य दर्शन : गिरौदपुरी धाम(छत्तीसगढ़)

पंथी विश्व का सबसे तेज नृत्य( एक विराट दर्शन )

खंजर